GameDev > Virtual Painter

Gra 3D przeznaczona na hełm rozszerzonej rzeczywistości Oculus Rift. Gracz zamienia się w wirtualnego malarza, ruchami własnej dłoni nadając barwy otaczającym go obiektom.

Po założeniu hełmu VR Oculus Rift gracz przenosi się do wirtualnej rzeczywistości. Trafia to wnętrzna surrealistycznego obrazu, który dopiero nabiera konturów. Z pomocą trzymanego w dłoni kontrolera PlayStation Move użytkownik może swobodnie malować obiekty w przestrzeni, dobierając odpowiednie kolory i nasycenie. Po pewnym czasie scena wokół gracza ożywa, nabierając przy tym realizmu i pozwalając podziwiać użytkownikowi swe dzieło:

VirtualPainter-paint

VirtualPainter-change

VirtualPainter-final

Projekt wykonany w ramach studiów magisterskich na Politechnice Łódzkiej, w 3-osobowym zespole składającym się z dwojga grafików oraz mnie jako programisty.



Technologie
Oculus Rift/PlayStation Move/Unity/C#
Data wykonania
maj 2015