Grafika 3D

  • Znam biegle program Autodesk 3ds Max w zakresie:
    • modelowania, animacji i renderingu,
    • pisania własnych plug-inów
      (MaxScript, w tym rozwiązania dla gier).
  • Mam doświadczenie w wykonywaniu modeli low poly do gier.
  • Potrafię wiernie oddawać detale obiektów, na bazie:
    szkicy, zdjęć, czy też rysunków technicznych.
  • Wykonywałem już animacje poglądowe, patentowe, jak również komercyjne wizualizacje pracy maszyn i urządzeń.
  • Zajmuję się też kompleksowym tworzeniem interaktywnych prezentacji 3D (np. na potrzeby wizualizacji budynków, czy wirtualnych salonów sprzedaży) – w tym m.in. integracją obiektów 3D z interaktywnym środowiskiem, po którym można się poruszać, podobnie jak w grze komputerowej.
  • Wizualizacja pracy prototypu silnika wykonana dla PC-engine Development Team, Wilk Bros. Jelenia Góra (3ds max - styczeń 2014).
    featured image icon
    Model czołgu Pzkpfw III, można go kupić na turbosquid (AutoCad - 2010).
    featured image icon
    Alice – model postaci kreskówkowej, w trakcie pracy (3ds max 2014, VRay - maj 2014).
    featured image icon
    Fiat Panda III - zrzut ekranu z prac nad modelem (3ds max 2014 - styczeń 2014).
    featured image icon
    Po prostu... szafka. Przykład wykonanej ostatnio przeze mnie wizualizacji mebla, na podstawie zdjęcia (3ds max 2014, VRay - październik 2014).